Dzień Edukacji Narodowej

Odkąd pamiętam, zawsze chciałam być nauczycielką, a zabawa w szkołę od zawsze była moją ulubioną. Robiłam z zeszytu dziennik, sprawdzałam obecność i stawiałam oceny. 🙂 Wtedy jeszcze nie zdawałam sobie sprawy z tego, jaka to ogromna odpowiedzialność.

Wkładam w swoją pracę wiele serca, a to, że rodzice i dzieci to doceniają, tylko mnie uskrzydla i motywuje do dalszej, wytężonej pracy. 

Przygotowaliśmy dziś okolicznościowe kartki z życzeniami dla różnych pracowników szkoły, by pokazać im, że widzimy i doceniamy ich codzienną, mrówczą pracę. Niektórzy przygotowali również kartki dla poprzedniej wychowawczyni, którą wciąż bardzo miło wspominają.

Okolicznościowa laurka wykonana przez Julię M.
Okolicznościowa laurka wykonana przez Julię M.

 

 

Skomentuj

