Noworoczne podsumowania i postanowienia

Koniec starego roku i początek nowego skłania do przemyśleń, podsumowań, postanowień. WordPress przygotował takie oto podsumowanie mojego blogu (trzeba kliknąć w poniższy obrazek lub w zielony link, żeby obejrzeć całość):

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2015 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 1,600 times in 2015. If it were a cable car, it would take about 27 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

Pytano mnie niedawno, czy robię jakieś noworoczne postanowienia. Otóż, niekoniecznie, chociaż miałam kiedyś taki zwyczaj. Jeśli kogoś sporządzanie listy pobożnych życzeń uszczęśliwia, to proponuję formułować postanowienia w czasie teraźniejszym, tak jakby już się realizowały. Mózg lubi takie komunikaty, podobno łatwiej je wtedy spełnić. Zatem jeśli wedle tej reguły miałabym coś postanowić, byłoby to: spędzam dużo czasu z własnym dzieckiem, czytam tygodniowo 1 książkę inną niż branżową, mam inne hobby niż praca, prowadzę zdrowy i aktywny tryb życia (sztampa). A Wy? 🙂

2 uwagi do wpisu “Noworoczne podsumowania i postanowienia

    • Zacznijmy niezwłocznie, szczególnie punkt pierwszy – i, przynajmniej dla mnie, najważniejszy. Mimo iż Adaś jest otoczony troskliwą opieką, widzę, jak za każdym razem bardzo przeżywa moje wyjście do pracy. Przez całe ferie nie odstępował mnie na krok, wciąż tylko „mama” i „mama”. Serce się kraje, bo przecież nie mamy innej opcji. Mogę tylko zminimalizować czas poświęcany pracy po pracy i przeznaczyć go na beztroską zabawę z małym.

      Polubienie

Skomentuj

