Tabliczka mnożenia

Dziś będziemy utrwalać tabliczkę mnożenia. Założę się, że przez ferie nikt nie tknął tematu. Nie mam zamiaru z tego powodu nikomu robić wyrzutów. Tak mnie przez ferie sponiewierała choroba, że jestem jeszcze bardziej wyrozumiała niż dotychczas. 🙂 Poza tym ferie to czas wypoczynku.

Żeby nie było nudno, zaproponuję dzieciom 3 gry: domino, Pamięć, odwracankę i zaadaptowany z lekcji angielskiego flyswatting (z użyciem łapek na muchy). Wykonałam je sama w oparciu o istniejące i dostępne na rynku gry. Nie od dziś wiadomo, że nauka przez zabawę jest najbardziej skuteczna.

Na stronie: http://www.elearning.spw.pl/pl,menu,1092,0,wierszyk-na-mnozenie.html znalazłam ciekawą rymowankę, ale zostawię ją na zaś, gdy rozszerzymy mnożenie do 100. Można ją podzielić na zwrotki i rozdać uczniom do indywidualnej interpretacji muzycznej (np. w stylu rap, a’la sprawozdawca sportowy, śpiewak operowy itp.)

Skomentuj

