Rekolekcje

Jutro zaczynamy rekolekcje wielkopostne. Przy okazji gromadzenia obrazków na gazetkę ścienną znalazłam kilka ciekawych stron z gotowymi do wydruku szablonami świątecznych kartek – tym będziemy się jutro zajmować. Dzieci chętnie przygotowują okolicznościowe kartki dla różnych pracowników szkoły. Z pewnością miło jest zostać taką kartką obdarowanym, zwłaszcza w dobie ich elektronicznych wersji.

Szablony można pobrać np. stąd

Przykładowe szablony świątecznych kartek
Przykładowe szablony świątecznych kartek

Mam też zamiar przygotować z dziećmi ozdobny wieniec do udekorowania drzwi naszej sali. Zdjęcie wrzucę, gdy będzie gotowy. Lubię, gdy dzieci robią coś razem i wspólnie wypracowują końcowy efekt.

Przypomniałam sobie, że mam takie oto cudo. Ubolewam, że nie zanotowałam, z którego to roku. Otrzymaliśmy tę kartkę od rodziny spod Bydgoszczy. Mój kuzyn e-tata wraz z e-joanna (nawiasem mówiąc, niezła z nas e-rodzinka) dbają o rozwój zdolności plastycznych swoich uroczych córeczek. Uwielbiam prace dzieci, a takie własnoręcznie przygotowane kartki – w szczególności.

Kartkę wykonała Zuzanna Ławicka
Kartkę wykonała Zuzanna Ławicka
Skomentuj

