Ekostworki

Idąc dziś (nie ma to jak dodać wpis po północy… dziś czyli wczoraj) do pracy, pomyślałam, że to przesada: byłam objuczona trzeba torbami po brzegi wypełnionymi rzeczami (teoretycznie) absolutnie niezbędnymi do wykonywania moich obowiązków służbowych. Przypomniał mi się taki zabawny obrazek, który komuś zalajkowałam na fb, ale za żadne skarby nie chciał dać się teraz odnaleźć. W każdym razie wyglądałam identycznie.

Przejrzawszy pobieżnie zawartość owych toreb, znalazłam m.in. takie oto ekostworki:

A to mój plan na poniedziałek:

i w torbie :-)
i w torbie 🙂
Skomentuj

