Nad rzeką

Dzisiejsze zajęcia odbyły się w plenerze. Nie wyobrażam sobie mieszkać nad rzeką i realizować tematy o rzece w klasie. W weekend odwiedziłam ścieżkę edukacyjną za gryfińskim mostem. Zorientowałam się, jakie informacje znajdują się na planszach wzdłuż owej ścieżki i na ich podstawie opracowałam karty pracy. Pani sekretarka uprzejmie mi je zbindowała. Rozdałam też dzieciom podkładki z klipsem, żeby niczego nie pogubiły i żeby wygodnie im było wpisywać rozwiązania. Po drodze poleciłam im przyglądać się mijanym obiektom i nazwom ulic, ponieważ w jednym z zadań należało zaznaczyć przebytą przez nas drogę na planie miasta. O, dziwo, dzieci wspaniale sobie z tym zadaniem poradziły. Przy ścieżce znajduje się plac zabaw, na którym dzieci bawiły się po oddaniu uzupełnionych kart pracy. Pogodę mieliśmy jak marzenie. Aż żal było wracać. 😉

 

 

Skomentuj

