Dobro powraca

Lubię, gdy dzieci pozytywnie mnie zaskakują. Momentami wręcz czytamy sobie w myślach. Po raz trzeci (bo w piątek i poniedziałek niektórzy byli nieobecni) przyniosłam do klasy karteczki do oderwania „Weź miłe słowo i podaj dalej”. Miałam zamiar powiedzieć dzieciom, że ostatni raz korzystamy z gotowca, bo teraz oczekuję ich pomysłów. I oto Ala G. na widok znanych już opcji wyraziła rozczarowanie i zapytała, kiedy będą jakieś nowe. Na te słowa z ławki wyszła Liwia i wręczyła mi samodzielnie przygotowane karteczki do oderwania. W takich chwilach kocham swoją klasę jeszcze mocniej. 🙂

Propozycja Liwii
Propozycja Liwii

PS. To setny post, który tu zamieściłam. 🙂

Skomentuj

