Samorząd klasowy

Wybraliśmy dziś samorząd klasowy. Przez tydzień dzieci wzajemnie się obserwowały, wczoraj każdy chętny mógł wstać, zarekomendować siebie do jednej z funkcji i poprosić o głosy koleżanek i kolegów w dzisiejszych wyborach. Chętnych nie brakowało. Przedstawiłam dzieciom obowiązki samorządu klasowego i przystąpiliśmy do głosowania.

Uzgodniliśmy, że kandydatowi, którego widzimy w roli gospodarza klasy, przyznajemy 3 punkty, zastępcy 2, a łącznika z biblioteką 1. Na karcie do głosowania widniały nazwiska wszystkich osób w klasie. Głosy liczyła 2-osobowa komisja, która dyktowała mi wyniki, a ja zapisywałam je na tablicy. Najwięcej głosów zdobyli kolejno: Julia M., Tosia i Wojtek. Cała trójka podpisała się nad wizerunkiem trzech muszkieterów i hasłem „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”.

 

Skomentuj

