Dzień Edukacji Narodowej

W dniu swojego święta chciałabym podziękować rodzicom moich uczniów za zaufanie i wsparcie, a dzieciom za satysfakcję z pracy i motywację do rozwoju zawodowego i osobistego. Jesteście wspaniali! To zaszczyt mieć tak cudowną klasę i tak zaangażowanych rodziców. Dzięki Wam moja praca to dla mnie przyjemność. Dziękuję!

Laurka od 3b
Laurka od 3b

W tym roku mój trud został również doceniony przez pracodawcę, co jest dla mnie powodem do ogromnej radości. Znalazłam się bowiem w gronie szczęśliwców wyróżnionych Nagrodą Dyrektora. 🙂

Skomentuj

