Poszukiwacze skarbów

Zapytałam dzieci, co uważają za skarb. Spodziewałam się sztampowych odpowiedzi, typu: dowolny sprzęt elektroniczny, droga zabawka itp. Tymczasem moi wspaniali uczniowie uraczyli mnie bardzo dojrzałymi odpowiedziami, m.in. piękno natury, zwierzęta (które dają nam np. mleko czy jajka), bieżąca woda, rodzina, życie… Ucieszyłam się, że już w tak młodym wieku wiedzą, co jest naprawdę ważne.

– A ja wiem, jakie są Pani dwa największe skarby! – zawołała gospodyni klasy.

– Tak?

– My i Pani synek! – odpowiedziała rezolutnie.

No proszę, jak mnie dzieci dobrze znają. 🙂

Podczas prezentowania przez uczniów informacji o skarbach Ziemi chętne osoby uzupełniały mapę myśli. Można ją pobrać tutaj: mapa-mysli-skarby-ziemi

Dziewczynki co rusz wymyślają sobie nowe kluby, w których się zrzeszają. Przygotowują plakaty i mocują je w wolnych miejscach w klasie. Powstało ich już kilka, a pomysłów na kolejne jest całe mnóstwo. Oto przykładowe:

Last but not least, jak mawiają Brytyjczycy, nasza Zosieńka zajęła II miejsce w Mikołajkowych Zawodach Pływackich, które odbyły się w miniony weekend. Gratulacje! 🙂

20161205_092410

Skomentuj

