Opowieści płomyka

Wczorajsze zajęcia rozświetlał nam blask płomyka, a w tle pomrukiwała muzyka relaksacyjna. Słuchaliśmy wiersza o ogniu, po czym sami tworzyliśmy historyjki inspirowane widokiem płonącej świecy. Tylko niektóre wytwory dziecięcej wyobraźni zawierały motyw ognia.

20170109_094423

Tym razem zdecydowałam się ocenić prace w sposób opisowy. Jedna z uczennic bardzo się z tej oceny ucieszyła. Wiedziała, że nie poszło jej najlepiej, ale mój komentarz dodał jej otuchy i poprawił nastrój. „Byłam na siebie zła, że tak słabo mi poszło, ale Pani tak mi tu fajnie napisała, że już nie jestem na siebie zła” – usłyszałam. 🙂

O ocenianiu kształtującym można poczytać tutaj.

Skomentuj

