Plan wuefu i e-konferencja

Dzieci tak bardzo przyzwyczaiły się do tego, że codziennie układamy ławki inaczej niż zwykle, że siedzenie w zwyczajnym ułożeniu byłoby chyba dla nich swoistą karą. 🙂 Przestawianie ławek na początku i na końcu zajęć dla nikogo nie jest problemem – ciach prach i gotowe! Gdy korzystamy z sali jako ostatni, zakładamy krzesełka na ławki. Dla nas to żaden kłopot, a dla Pani Ani dbającej o czystość w naszej klasie pewna ulga i ułatwienie. Jeśli możemy pomóc, to czemu by nie?

Tosia przedłożyła mi dziś propozycję scenariusza zajęć z wuefu. Jestem pod wrażeniem: całość wygląda bardzo profesjonalnie. 😉 Aż żal było nanosić poprawki. Ponieważ jednak trochę ich było, zapisałam wszystko na osobnej kartce. W porównaniu z notatkami poczynionymi przez uczennicę, moje nie miały już takiego uroku. 🙂

20170112_084409

Uczestniczyłam dziś w e-konferencji zorganizowanej przez wydawnictwo Macmillan. Dotyczyła ona nowej podstawy programowej i wybranych aspektów pracy z dziećmi i młodzieżą. Jednym z prelegentów był prof. UAM dr hab. Jacek Pyżalski. Polecam Wam obejrzenie retransmisji. W sobotę jadę do Stargardu na ciąg dalszy. 🙂

Skomentuj

