Wędrujące kartki i bal

Podczas piątkowych zajęć wykonaliśmy zadanie metodą wędrujących kartek. Tym razem dzieci podzieliły się na grupy według sympatii. Otrzymały do uzupełnienia tabelki z nazwami różnych części mowy i pytaniami pomocniczymi. Można je pobrać tutaj: czesci-mowy Po zakończeniu zadania omówiliśmy pokrótce uzyskane efekty. Ogólnie zadanie poszło sprawnie i nie przysporzyło uczniom większych trudności. Pojawiły się tylko pojedyncze błędy, które od razu wyjaśniliśmy, żeby ich unikać w przyszłości.

Po zajęciach odbył się bal karnawałowy. Odnosimy wrażenie, że taka forma zabawy odpowiada głównie młodszym dzieciom. Trzecioklasiści czują się już tak duzi, że woleliby dyskotekę. 🙂

Fot. A. Wiatrak
Fot. A. Wiatrak
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s