Dobre rady

Od czasu do czasu podsuwam swoim uczniom pomysły na pokonanie trapiących ich trudności w czytaniu, pisaniu, liczeniu czy rysowaniu. Przeogromnie cieszy mnie, gdy dostrzegam poprawę i postępy w obszarach wskazanych im do udoskonalenia.

W ostatnim czasie kilkoro uczniów przeczytało w zeszycie podobny wpis do poniższego:

20170125_081732

Dziś jedna z uczennic z radością pokazała mi pierwszą kartkę z segregatora, w którym założyła słowniczek obrazkowy. Wspomniała też o tym, jak zamierza zrealizować pozostałe zalecenia. Cieszę się, że trafiłam na mądrego rodzica i mądre dziecko, którzy moje podpowiedzi potraktowali życzliwie i od razu wcielili je w życie. Bez takiego wsparcia moje wysiłki nie byłyby tak owocne. A przecież wszystkim nam powinno zależeć na sukcesie szkolnym dzieci.

20170125_072518

Skomentuj

