Urodzinowo

Omówiliśmy wczoraj czytankę pt. „Urodziny Karola”. Dzieci były zachwycone pomysłem tematycznych urodzin, w tym olimpijskim menu. Nie każdego rodzica stać na wynajem sali zabaw, która pomieściłaby wszystkich kolegów i koleżanki z klasy. Pomysł z czytanki był oryginalny, ale przeszedłby raz na długi czas, o ile w ogóle. Moi uczniowie wpadli na jeszcze ciekawszy pomysł – że przecież w takiej sytuacji urodziny można by zorganizować w szkole: w klasie lub w stołówce. Jak z rękawa sypali pomysłami na zabawy umilające im pobyt na takiej imprezie. Można? Można!

Na pierwsze urodziny synka samodzielnie przygotowaliśmy z mężem tort. Wyszedł niezły i całkiem dobrze smakował. Nasze mamy też nam same piekły torty, może stąd i nam przyszła nam do głowy taka myśl. 🙂

20141210_005131

Przejmując wychowawstwo w klasie 2 pomyślałam, że miło byłoby dzieciom, gdyby otrzymały ode mnie symboliczną kartkę urodzinową z życzeniami od klasy i wychowawcy. Pomysł może był i dobry, gorzej z wykonaniem. Najwygodniej byłoby kupić określoną liczbę takich samych kartek, żeby nikt nie miał pretensji, że ten dostał z ptaszkiem, a tamten z motylkiem. Albo przygotować serię kartek samodzielnie, ale to rozwiązanie nie wchodziło w grę ze względu na moje kiepskie umiejętności plastyczne. Zatem co miesiąc biegałam do zaprzyjaźnionej księgarni i kupowałam kolejne kartki. Niedawno z radością odkryłam nowość w ofercie www.szkolnenaklejki.pl – urodzinowe dyplomy (wersja 1, wersja 2). Hura!

Skomentuj

