I po feriach…

Muszę przyznać, że byłam dziś wielce zawiedziona, gdy okazało się, że pan burmistrz nie raczył odpisać na nasz list. Liczyłam chociaż na kilka grzecznościowych formułek, typu „Dziękuję za zainteresowanie tematem, dla mnie on też jest ważny…” A tu nic. No trudno. 😦

Jak to zwykle po feriach bywa, rozprawialiśmy dziś o minionej przerwie, która w tym roku w naszym regionie zimowa była tylko z nazwy. Aby ułatwić dzieciom sklecenie kilkuzdaniowej wypowiedzi na ten temat, przygotowałam 5 pomocniczych pytań. Do pobrania tutaj: moje-ferie-zimowe Sprawdzając prace dzieci odniosłam wrażenie, że niektórym te pytania w ogóle nie przeszkadzały – że tak powiem. 😉

Oto wspomnienia uczniów w formie graficznej:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

PS. Dostałam cynk, że odpowiedź od pana burmistrza nadejdzie niebawem. Super!

Skomentuj

