Dzień Ziemi

W związku z jutrzejszym Dniem Ziemi z wyprzedzeniem zaproponowałam chętnym uczniom wykonanie wybranego przez nie zadania: można było napisać wiersz lub rymowankę o tematyce ekologicznej, przygotować łamigłówkę, zrobić zdjęcia lub rysunki przedstawiające budzącą się do życia przyrodę. Mimo iż koniec roku zbliża się wielkimi krokami i wszystkim powinno zależeć na uzyskaniu jak najlepszych wyników, zadanie wykonały zaledwie 4 osoby. Niniejszym bardzo im za ten dodatkowy trud dziękuję.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Propozycja Julii M.

Ponadto w poniedziałek weźmiemy udział w szkolnym festiwalu piosenki ekologiczno-turystycznej. Koleżanka zastępująca mnie podczas mojej dłuższej nieobecności wspaniałomyślnie zadbała o dobór stosownego utworu, przygotowała dzieci wokalnie i zaproponowała jednolite stroje. Przychyliłam się do tej wizji. Tymczasem od pojedynczych osób usłyszałam dziś, że nie mają ubrań w zielonym ani żółtym kolorze, nie mają i nie umieją zrobić wianuszka z kwiatów lub że wyrośli z zeszłorocznych krótkich spodenek. Bardzo mnie takie podejście zmartwiło. Jestem zwolenniczką tezy, że dla chcącego nic trudnego. W kwestii wianuszków ciekawy pomysł jest tutaj: http://thepinterestedparent.com/2017/04/moana-inspired-paper-plate-flower-crown/

Wierzę, że pozostałe trudności też da się jakoś pokonać.

Oto migawki z festiwalu piosenki turystyczno-ekologicznej:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Występ klasy 3d bardzo ożywił publiczność.

Skomentuj

