Tydzień Tolerancji

W tym tygodniu w naszej szkole obchodzony jest Tydzień Tolerancji. Rokrocznie organizują go nasze szkolne pedagożki i dbają o to, by dzieciom nie brakowało atrakcji, które jednocześnie uczą i bawią.

W zorganizowanym z tej okazji konkursie plastycznym wyróżnienie otrzymała nasza koleżanka Julia M. Gratulacje! 🙂 Oto zwycięska praca:

Po lewej praca naszej Julii

Podczas dzisiejszych zajęć przygotowaliśmy prace na inny konkurs – z okazji zbliżającego się Dnia Mamy. Przedstawiłam dzieciom dwie możliwości do wyboru: Mama jak z obrazka oraz Portret mamy i taty. Pierwszy temat wydał mi się ciekawszy jako dający większe pole do popisu dziecięcej kreatywności, zachęcający do znalezienia odpowiedniego dzieła-modelu. Nie pomogły nawet próbki z publikacji „Arcydzieła do kolorowania”. Na pracę w stylu Andy’ego Warhola zdecydowała się tylko jedna osoba. I sprawiła mi tym ogromną przyjemność. 🙂

W ciągu najbliższego tygodnia okaże się, kto zostanie wychowawcą mojej klasy w przyszłym roku szkolnym. Jedyne, co wiem na pewno, to to, że przechodzę z powrotem na angielski. Co roku nowe wyzwania. Ten zawód nie pozwala (mi) się nudzić. 🙂

 

Skomentuj

