Gady, płazy i Omnibus

Na ostatniej prostej moi uczniowie wciąż wykazują inicjatywę i ogromną aktywność. Nie ma to związku z ocenami, bo te praktycznie są już wystawione (i są wyłącznie dobre i bardzo dobre). Robią to, bo chcą, bo lubią, bo tak się przyzwyczaili. Zauważyłam, że najchętniej przygotowują prezentacje przyrodnicze, choć ostatnio pojawiła się też świetna o sztuce. Angażują się w dodatkowe działania (obecnie gromadzimy dary dla dzieci z domu dziecka). Mam nadzieję, że w starszych klasach uda im się ten zapał i ciekawość świata podtrzymać. Spodziewam się również zobaczyć ich w składzie samorządu uczniowskiego. Wspólnymi siłami udało nam się zbudować naprawdę fajny zespół. Z niecierpliwością oczekujemy decyzji dyrekcji w sprawie wychowawstwa w starszych klasach. 🙂 Zazdroszczę przyszłemu wychowawcy takiej klasy. Jeśli nadal będę nim ja, to również sobie zazdroszczę. 🙂

Podczas prezentacji Martynki i Natalki o gadach i płazach na bieżąco uzupełnialiśmy tabelę porównawczą. Dzięki temu uczniowie słuchali uważnie i wyłuskiwali najważniejsze informacje.

W tytule wspomniałam o Omnibusie. To nazwa szkolnego konkursu, na który składał się test ortograficzny oraz test wiedzy ogólnej. Nasza koleżanka Zosia zajęła w nim zaszczytne III miejsce. Gratulacje! 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s