Świadectwo dla nauczyciela

W minionym tygodniu zaproponowałam dzieciom, żeby wypisały mi świadectwo wzorem tego, które jutro wręczę im ja. Mogły wpisać oceny cyfrowe lub opisowe z wybranych przez siebie „przedmiotów”, typu przygotowanie do zajęć, pomoc, zachowanie na lekcji itp. Spodziewałam się, że na ogół będą to dobre noty, a mnie najbardziej interesowały obszary do udoskonalenia. Niektórzy nie do końca zrozumieli, o co mi chodzi i wypisali mi różne oceny „z kosmosu” (był to ciąg liczb bez informacji, za co).

Jestem bardzo wdzięczna swoim uczniom za wysiłek włożony w przygotowanie tych świadectw i przyznanie mi wysokich ocen. Chciałabym zamieścić tu (za zgodą autorów) trzy prace, które najbardziej mi się spodobały.

Skomentuj

