Sukces goni sukces

Tuż za progiem szkoły przywitała mnie rano grupka moich uczniów i radośnie obwieściła, że nasze uczennice znalazły się w gronie zwycięzców szkolnego konkursu literackiego na trzy kartki z dziennika. Wśród nagrodzonych prac znalazły się zapiski Kasi i Natalki, zaś wśród wyróżnionych: Julia M., Ala G., Martynka i Tosia. Gratulacje! 🙂 Jak miło tak zacząć dzień!

Niezmiernie mnie raduje, gdy moi wychowankowie pozytywnie mnie czymś zaskakują. Od Ali G. otrzymałam „wyrywankę” wzorem tej, o której pisałam kiedyś na tym blogu. Mimo drobnego błędu, to właśnie rozwój i postępy moich podopiecznych cieszą mnie najbardziej. Zgadzam się z każdym z wypisanych określeń mojej wspaniałej klasy. Nie zamieniłabym jej na żadną inną!

Pomysł Ali G.
Pomysł Ali G.

Pojawiające się czasem trudności i wyzwania traktuję jak możliwość samodoskonalenia się w swoim zawodzie. Dobrze jest we wszystkim widzieć coś pozytywnego.

Kolejną niespodziankę przygotowały Ania i Zosia. Za tydzień omawiamy lekturę „Oto jest Kasia”. Ta książka tak bardzo zainspirowała dziewczynki, że przygotowały mi test z lektury. Z hasłem! Obiecałam wykorzystać go podczas zajęć. Z wiadomych względów napiszę o tym szczegółowo dopiero za tydzień.

Tymczasem jutro po raz czwarty w ciągu roku jedziemy do Frajdy. Są miejsca tak fascynujące, z tak bogatą ofertą i magnetyzującymi instruktorami, że nigdy nam się nie znudzą. 🙂

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.