Wesołych Świąt!

Pewnie nie będę oryginalna, jeśli powiem, że z utęsknieniem czekałam na ten dzień. 🙂

Podczas zajęć o tematyce świątecznej słuchaliśmy słuchowiska o Świętym Mikołaju i przygotowywaliśmy prace nim inspirowane.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Klasową Wigilię przeplatałam świąteczno-zimowymi konkurencjami, bo zauważyłam, że przy stole dzieci szybko się nudzą. „Lepiliśmy” więc śnieżki z gazet, rzucaliśmy nimi do celu, a także zrobiliśmy konkurs na najdłuższy łańcuch wydzierany ze sklepowych gazetek. Dzieci były bardzo zaangażowane, a i czas milej im upłynął.

Od jednej z uczennic otrzymałam dziś upominek: „A to dla Pani rózga… yyy różdżka, żeby mogła nas Pani zaczarować w grzeczne dzieci”. 🙂 Bardzo mnie to przejęzyczenie rozbawiło. 🙂

rozdzka-20161222_143407

Życzę wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! 🙂 Do zobaczenia w styczniu!

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.